środa, 20 listopada 2013

List do Świętego Mikołaja






List do Świętego Mikołaja


Krysia napisała już list do Świętego Mikołaja. Zobaczyła w sklepie małą laleczkę z dzidziusiem i kołyską i bardzo jej zapragnęła. Mikołaj patrzy i widzi jaka Krysia jest grzeczna, więc Krysia napisała list z nadzieją, że jej dobre zachowanie zostanie nagrodzone. Wieczorem jednak Krysia straciła trochę pewności siebie i zawahała się, czy aby na pewno bywa wystarczająco grzeczna i czy nie dostanie od Mikołaja rózgi.

- Czy ja na pewno jestem grzeczna? - pyta Krysia, gdy już leżymy w łóżku na naszej cowieczornej pogawędce, która z czasem ze zwykłego całusa "na dobranoc" przerodziła się w długie rozmowy, które trudno nam skończyć.

- Jesteś bardzo grzeczna - przekonuję Krysię.

- A jeśli nie? - Krysia jak zawsze w chwilach wielkiej troski ma łezki w oczach.

- Ja wiem najlepiej, bo jestem twoją mamą. Jesteś grzeczna - przekonuję.

- Na pewno nie. Co robią niegrzeczne dzieci? Bo mi kiedyś upadł Fikaczek na podłogę, ale to niechcący. Czy ja jestem niegrzeczna? - dopytuje Krysia.

- Nie rzuciłaś nim specjalnie, więc to się nie liczy. Jesteś grzeczna - zapewniam.

- To dobrze. Wiesz, kocham cię jak 16, 15, 11, 18 i 11. Tyle cię kocham - mówi już radośnie Krysia.

- A ja cię kocham jak 100, miliard, 700 i 11 - odwdzięczam się Krysi wyliczanką.

- Ojej - Krysia znów zaczyna się martwić - to ty mnie kochasz bardziej.












OTO KRYSI LIST DO MIKOŁAJA:

"Święty i Dobry Mikołaju
W Leklerku za Biedronką w Polsce jest laleczka z dzidziusiem. Chciałabym to dostać. 
Pozdrowienia 
Krysia


Jednak po wczorajszej, kolejnej wizycie w sklepie Krysia dopisała: 

Mikołaju, jednak nie chcę tej laleczki. Dziś widziałam w tym Leklerku konika do czesania, takiego ze zdejmowanymi włosami. To jego chcę zamiast laleczki. 
Pamiętaj
Krysia"








Poniżej znajdziecie dwa adresy do urzędów pocztowych Świętego Mikołaja. Spieszcie się! Piszcie listy i wysyłajcie - później Mikołaj będzie zasypany listami od dzieci z całego świata! 


Julenissen's Postkontor, Torget 4,
1440 DRØBAK
NORWAY

Santa Claus, Arctic Circle,
96930 ROVANIEMI 
FINLAND












Pamiętajcie, żeby pisząc list do Świętego Mikołaja, najpierw go pozdrowić, później napisać o czym marzycie i ładnie ozdobić list - rysunkami lub naklejkami. Mikołajowi zrobi się miło, gdy zobaczy, że naprawdę przyłożyliście się do tego listu.









Napisany list włóżcie do koperty, zaklejcie, ozdóbcie kopertę i napiszcie adres Świętego Mikołaja (po gładkiej stronie koperty, tej, której NIE zaklejaliście). Z drugiej strony koperty (tej, którą zaklejamy) napiszcie swój adres, żeby Mikołaj wiedział, gdzie ma dostarczyć prezent.



UWAGA!   List możecie też dać rodzicom (oni wyślą)  lub położyć przy oknie - elfy cichaczem, nocą, zabiorą go i dostarczą tam, gdzie trzeba.









Do koperty możecie też włożyć własnoręcznie narysowany obrazek. Krysia stworzyła Mikołaja. Mikołaj pewnie się ucieszy, gdy go zobaczy. Zauważyliście - Mikołaj Krysi ma ręce jak gwiazdy :)

Wspaniałych prezentów i pięknych marzeń Wam życzymy. 

Niech wszystko się spełni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz